JAK NIE PODRYWAĆ

88 188 wyświetleń

Komentarze
  • Pioter We love Ya!!!

    OlciakowaOlciakowa2 miesięcy temu
  • Nie no dzień gorszy. Duża szkoda ale cusz taką decyzję podjeliście

    Maja WójcikMaja Wójcik2 miesięcy temu
  • ,a my ciągle czekamy na pełną wersję z Pablo Escobarem

    Chlebek The ChlebZKechupemChlebek The ChlebZKechupem3 miesięcy temu
  • Piotrek nie odciąga od rozmów, niech zostanie!😫

    Sarcia WSarcia W3 miesięcy temu
  • Zostań Piotr... bez Ciebie to nie to samo😀

    Abra KadabraAbra Kadabra3 miesięcy temu
  • ja to nie wiem gdzie wy to wrzucacie czemu nie wszystko na jeden kanał ?

    olinioolinio3 miesięcy temu
  • i ten smiech poiotrka

    BłażejyoloBłażejyolo3 miesięcy temu
  • Piotrek wracaj!!!

    samsonsamson3 miesięcy temu
  • Powinniście się wymieniać na wywiady takie rotacje

    Hubert JeziorskiHubert Jeziorski3 miesięcy temu
  • Przeciez to pasowało i wcale nie było nudne ;(((((

    zanciayozanciayo3 miesięcy temu
  • Niech Piotrek weżnie i w środku programy będzie robić zawody albo konkurencję

    Anstazja KotAnstazja Kot3 miesięcy temu
  • Spoko odcinek,przyjemnie się tego słucha

    Krzysztof Piotr KobosKrzysztof Piotr Kobos3 miesięcy temu
  • ale się uśmiałem xD

    MieciuMieciu3 miesięcy temu
  • Co xa gówno bedzie bez Piotrka serio mówie dopełnia wszytko jest fajen z nim kocham go

    Tomasz OchenkowskiTomasz Ochenkowski3 miesięcy temu
  • Kuur.. Panowie Pioter tworzył klimacik w tym całym podcascie, był jak ostatni guzik w koszuli, niby nigdy go nie zapinasz ale bez niego koszula do wyebania :(

    Konrad BajKonrad Baj3 miesięcy temu
  • Piotruś wróć

    zlipkazlipka3 miesięcy temu
  • Piotrek pięknie dopełnia ten kontent

    Ksawery ksaweryKsawery ksawery3 miesięcy temu
  • Piotrek wam kontent robil, ja wchodzilem, sluchalem o czym gadacie + spoglądalem jak idzie Piotrkowi. Też na podstawie Piotrka mozna bylo okreslic kiedy ciecie mieliscie xd bo nagle koń miał całą noge pomalowaną

    LuzikczekLuzikczek3 miesięcy temu
  • Chłopaki! Zróbcie wstawki Piotrka, który np. będzie przez kilkadziesiąt sekund testował jakiś lifehack, w następnym odcinku mini eksperyment chemiczny, kolejno jakaś cringeowa sztuczka. IDEALNIE!!!

    Natalia MNatalia M3 miesięcy temu
  • Nie nie nie !!! My chcemy Piotra !!!

    cedrebleucedrebleu3 miesięcy temu
  • Piękny odcinek chłopaki beka z simpow

    Polish BearPolish Bear3 miesięcy temu
  • PIOTREK PROSZE NIE SADGE

    Wiktorex TMWiktorex TM3 miesięcy temu
  • no i nawet oni są szybsi niż Kacper Rietz

    OliQ _OliQ _3 miesięcy temu
  • zostawcie Piotrka :) Dawał super humor przy rym nie odciągając od rozmowy :)

    Panda 0707Panda 07073 miesięcy temu
  • Piotrek wracaj

    tfójtfój3 miesięcy temu
  • W końcu Piotrek da coś powiedzieć Adamowi i Wojtkowi na kumpelstwie

    Grzegorz FlorydaGrzegorz Floryda3 miesięcy temu
  • Piotrek [*]

    BartusśsBartusśs3 miesięcy temu
  • Kurde to było fajne jak Piotrek siedział i coś sobie rzeźbił zawsze jak był jakiś nudniejszy moment w podcaście to patrzyłem co robi Piotrek to mi się od razu się uśmiechałem

    Bartek WaźbińskiBartek Waźbiński3 miesięcy temu
  • Niech Piotrek zostanie :(((

    DżoDżo3 miesięcy temu
  • O nie bez Piotrka to nie to samo

    Master JediMaster Jedi3 miesięcy temu
  • 35 Euro Sztuka w De. NA LEGALU🤣😂🤣

    WSM RUMUNWSM RUMUN3 miesięcy temu
  • Kumpelstwo bez Piotrka nie będzie już takie samo 😟

    Ania SzewczykAnia Szewczyk3 miesięcy temu
  • Bez Piotrka to nie będzie to samo... protestujemy!

    vvaleerqvvaleerq3 miesięcy temu
  • Cześć to ja dziewczyna z Sylwestra Adamie.

    Tymon NiezgodaTymon Niezgoda3 miesięcy temu
  • Gdybyś była wypracowaniem z polskiego to robił bym cię na biórku całą noc

    Zbyku PLZbyku PL3 miesięcy temu
  • Między nami jest więcej chemi niż w zupce chińskiej Kręcisz mnie jak mikrofalówka talerz

    kowal 290kowal 2903 miesięcy temu
  • cringe lvl: impossible

    Rafał PannaRafał Panna3 miesięcy temu
  • ❤️Piotrek❤️

    Zuzanna SmagiełZuzanna Smagieł3 miesięcy temu
  • nieeeee piotrzek zostań na odcinkach

    EmiliaEmilia3 miesięcy temu
  • Śmiech Piotrka najlepszy xDD

    Mike TMMike TM3 miesięcy temu
  • Witam wszystkich czytających komentarze, miłego dnia i trzymajcie się zdrowo

    MeMeszki PolityczneMeMeszki Polityczne3 miesięcy temu
  • piotrek zostań osioł ze shreka prosi.

    jakubjakub3 miesięcy temu
  • Tak szczerze to Piotrek robil wam 90% komentarzy a teraz to będzie lipka trochę

    BurnItDownBurnItDown3 miesięcy temu
  • Już wolałbym żeby Wojtek odszedł. On ciagle coś mówi i jest śmieszny...

    DeMoNeS :DDeMoNeS :D3 miesięcy temu
  • Zajebiste są takie luźne odcinki!😀 Róbcie oprócz wywiadów również takie jak ten 😁❤ pozdroo

    Kristoferson!Kristoferson!3 miesięcy temu
  • Piotrek :((((

    Daga LeśniakDaga Leśniak3 miesięcy temu
  • piotrek to najlepszy był

    kubuśkubuś3 miesięcy temu
  • Kermit❤️❤️❤️❤️

    Marysia MarysiaMarysia Marysia3 miesięcy temu
  • Piotrek maluj konia a nie teraz ci odbija i za kamerę idziesz

    Damian TrzcinaDamian Trzcina3 miesięcy temu
  • Piotrek nieee idź Zostań

    AmelkaAmelka3 miesięcy temu
  • piotrek nie odchodź

    KamilKamil3 miesięcy temu
  • śmiech Piotrka to najlepsze co dzisiaj usłyszałam

    Julianna IwaszkiewiczJulianna Iwaszkiewicz3 miesięcy temu
  • Zróbcie podcast z Piotrkiem jako gościem

    _Noise__Noise_3 miesięcy temu
  • Odsunięcie Piotrka to wasza najgorsza decyzja, która przebija partię polityczną. Protestuję, bez mojego Piotrusia przestaję oglądać 💅

    Kotek PsotekKotek Psotek3 miesięcy temu
  • Kozak udawanie Sochy XD

    Kacper ZdanikowskiKacper Zdanikowski3 miesięcy temu
  • Nie odchodź i tak nie nie słuchał tych wywiadów

    anon 0007anon 00073 miesięcy temu
  • Zajebiście się to ogląda

    Stefan 23JStefan 23J3 miesięcy temu
  • Ta seria jest najlepsza wg mnie bo momentami tak się śmiałam że obiad zamiast u mnie w gębie lądował poza talerzem a najczęściej na podłodze przez co jadłam dłużej niż ten filmik trwa wgl xd

    Queen of DeathQueen of Death3 miesięcy temu
  • Będzie unsub jak Piotrek odejdzie

    NIE DOLOTNIE DOLOT3 miesięcy temu
  • Przecież ja tylko to oglądam z względu na Piotrka

    NIE DOLOTNIE DOLOT3 miesięcy temu
  • Kurwa niech nie odchodzi chłopaki

    NIE DOLOTNIE DOLOT3 miesięcy temu
  • Panowie, tak to w chuj widać :)

    Blablacarbla IBlablacarbla I3 miesięcy temu
  • Piotrek na wodzianke!!

    JusT 1JusT 13 miesięcy temu
  • TEAM PIOTREK

    PDHPDH3 miesięcy temu
  • Mi tam jakoś bez różnicy czy jest czy nie ma zakolaka

    ϟKUBAϟ77ϟKUBAϟ773 miesięcy temu
  • Chłopaki mam pomysł, a może w każdym odcinku wstawiajcie takie scenki Piotrek vs gość, jak zadaje jakieś dziwne pytania albo jest krępująca cisza

    kstepnkstepn3 miesięcy temu
    • XDDD

      MMMM3 miesięcy temu
  • 3.24 wojtek na dwa fronty leci xd

    Adam SiwekAdam Siwek3 miesięcy temu
    • 33.24*

      Adam SiwekAdam Siwek3 miesięcy temu
  • "Nigdy nie płakałaś na Titanicu?" xDDDDD

    Sportowy ŚwirSportowy Świr3 miesięcy temu
  • Ejjj co to ma być, szkoda bardzo, będziemy tęsknić za Piotrkiem 😏 mnie to nie wybijało z rozmowy

    kstepnkstepn3 miesięcy temu
  • KTO DO CHOLERY UZNAŁ, ŻE TO CO ROBI PIOTREK JEST MONOTONNE?!

    Sportowy ŚwirSportowy Świr3 miesięcy temu
  • Tymczasem ja słysząc tekst z ogrodnikiem 👁👄👁

    Zuzia OgrodnikZuzia Ogrodnik3 miesięcy temu
  • [*]

    Bienio_KastratBienio_Kastrat3 miesięcy temu
  • #MuremZaPiotrkiem

    Daniel MyśliwiecDaniel Myśliwiec3 miesięcy temu
  • zróbcie kącik rywalizacyjny z piotrkiem .... dopasowujecieśmieszną konkurencje pod gościa i rywalizuje on z Piotrem... myśle że będzie to zajebisty przerywnik i wywiad nie będzie taki monotonny

    ALE TO CHODZIALE TO CHODZI3 miesięcy temu
  • Masny do WiP a Piotrek do Abstra! XD

    1337_kamil1337_kamil3 miesięcy temu
  • PIOTREK NIEEE!!! ;(

    Wojtek BultrowiczWojtek Bultrowicz3 miesięcy temu
  • z czym ta Zuza się rymuje ?

    Orzechowski DanielOrzechowski Daniel3 miesięcy temu
  • f dla Piotrka

    Mateusz SzatkowskiMateusz Szatkowski3 miesięcy temu
  • WIP games pls

    Kacper JanasKacper Janas3 miesięcy temu
  • ej dopiero teraz skojarzyłem że ci astronauci w tle to nawiązanie do zespołu Queen

    Dexter WynalazcaDexter Wynalazca3 miesięcy temu
  • Oddajcie Piotrusia chociaż czasami :(

    Kamila SuszekKamila Suszek3 miesięcy temu
  • Najchętniej zobaczyłbym Piotrka w dodatkowej serii jak była przy okazji wizyty Warszawskich koksów 😁

    Maciej BottaMaciej Botta3 miesięcy temu
  • ja która wyrwała faceta na gitarę i piosenkę a wszystko te czarne oczy

    rap songrap song3 miesięcy temu
  • Nie Piotrek nie odchodź

    WanishWanish3 miesięcy temu
  • kurwa najpierw masny a teraz piotrek

    tymmon hoshitymmon hoshi3 miesięcy temu
  • Jak mogliście w wywiadzie z wersow obrazić watahę. Unsub. 🤬🤬🤬 | 🤪 {Kto z Watahy daje like. }🤪 | | | | |

    R K GR K G3 miesięcy temu
  • xd

    FrogFrog3 miesięcy temu
  • Masny nie nagrywa z abstra, Piotrek staje za kamerą w wipach, rozumiem, że to jakiś nowy trend. Trend Owaty.

    Szatan BrutalSzatan Brutal3 miesięcy temu
  • kocham smiech piotrka 6:15

    BenzoBenzo3 miesięcy temu
  • piotrus jestes najlepszy

    BenzoBenzo3 miesięcy temu
  • Piotrek nie odchodź :(

    Dominik SkwarczekDominik Skwarczek3 miesięcy temu
  • Szkoda że 'projekt Piotrek' się kończy. Fajnie było słuchać wywiadów i patrzeć na powstające dzieła. No i bywały ciekawe reakcje gości 🙂

    VrooBellVrooBell3 miesięcy temu
  • Kiedy scenki kurde wkoncu

    VoXVoX3 miesięcy temu
  • On tylko idzie za kamere ludzie a nie odchodzi

    VoXVoX3 miesięcy temu
  • Ale jak to tak bez Piotrka... Jeszcze w takim fajnym odcinku gdzie będzie Wujek Łuki:( Mi się bardzo przyjemnie oglądało jak sobie coś tam tworzył na boku

    dsango xxdsango xx3 miesięcy temu
  • jak zepsuć kanał >zrobić prank polityczny >wyrzucić Piotrka XD

    Damian P.Damian P.3 miesięcy temu
  • Oglądam was od niedawna i lubię tego cichego, niech zostanie on robi dobry klimat. Przerwy i zbliżenia na jego robótki i wasze komentarze do jego prac to dobre przerwy.

    Cat Deb Ana SueCat Deb Ana Sue3 miesięcy temu
  • Ja tam byłem fanem roli Piotrka

    Wiktor NawrotWiktor Nawrot3 miesięcy temu
  • 1:00 zostań :(

    WOŹNIAK JESTEMWOŹNIAK JESTEM3 miesięcy temu
  • Piotrek zostań błagam

    to _tomalaato _tomalaa3 miesięcy temu
PLvision