MATEUSZ SOCHA - O ROAŚCIE FRIZA, KOMIKACH, PRZESZŁOŚCI

31 mar 2021
789 826 wyświetleń

Jeden z najpopularniejszych i bardziej charyzmatycznych komików w Polsce opowiedział nam o swojej resocjalizacji, podejściu do stand upu oraz historiach związanych ze swoją karierą.

Zaopatrz się na ► kumpelstwo.pl/
Współpraca ► kontakt@wipbros.pl
WBIJAJ NA INSTA:
WOJTEK ► instagram.com/ojwojtek​
ADAM ► instagram.com/gensipempek
PIOTREK ► instagram.com/im_piotr​
WIP BROS ► instagram.com/wipbros​
Spis treści:
0:00 Wstęp
1:00 roast Friza, o PLvisionrach
11:55 O dramie z Paczesiem
14:30 O byciu komikiem, standuperach
48:32 O sytuacji z więzieniem
56:18 O trasach standupowych
1:05:15 Ego Mateusza
1:09:00 Porno i standuperzy

Komentarze
  • Ten typ obok Sochy ma kurwa autyzm czy co?

    SUCHY SPSUCHY SP3 godzin temu
  • co tu wgl robi piotrek ?

    Mateusz ZaorskiMateusz Zaorski9 godzin temu
  • Mati pozdrowisz?

    kub4kub411 godzin temu
  • Piotrek autystyczny jutuber 🙈

    Davidow !!!Davidow !!!11 godzin temu
  • Nikt: Ja na zdalnych (piotrek)

    Oliwia LauraOliwia Laura13 godzin temu
  • Piotrek tak pojechał że go nie slychac

    Alexandra GolonkaAlexandra Golonka13 godzin temu
  • Macie swój sklep bo fajne kubeczki bym kupił xD

    Rico SkipperRico Skipper13 godzin temu
  • Trochę niegrzeczne i nie na miejscu tak sobie składać coś i mieć wyjebane na gościa xD

    Corazon from the AbyssCorazon from the Abyss15 godzin temu
  • 1:04:12 grzyby wchodzą.

    CocaBolivianaCocaBoliviana19 godzin temu
  • kim jest typ obok Piotrka?

    Spotkaj MaxaSpotkaj Maxa20 godzin temu
  • U mnie ekipa u Kuby Wojewódzkiego

    Marttel ;vMarttel ;vDzień temu
  • Socha w tym świetle wygląda jak 40 letni menel

    boboniekboboniekDzień temu
  • Standupery

    Katarzyna MyślakKatarzyna MyślakDzień temu
  • czy ktoś mi powie dlaczego piotrek ma mikrofon?

    ZitamThePlebs_2ZitamThePlebs_2Dzień temu
  • Chciałbym mieć tak wyj#5bne w problemy życiowe jak Piotrek w ten wywiad ;D

    DedusssDedusssDzień temu
  • Ale przyjemnie oglądało sie podjaranych chłopaków słuchających o sytuacji z policją hahah

    Ptao TomPtao TomDzień temu
  • moglibyście nie machać tak tą kamerą to tak denerwuje ja rozumiem że żeby skupić uwagę ale zostawcie z tej tylnej kamery i jest dobrze obejmuje aranżacje was i gestykulacje. proszę dziękuję

    Tymek BobTymek BobDzień temu
  • Ojoj

    Tomasz BezenTomasz BezenDzień temu
  • Mateusz. Jak zwykle świetnie ....Ale kim jest ten koleś po lewej ... kompletny brak szacunku do wywiadu i osoby gościa.... . Padaczka . koleś ma chyba 4 rząd intencjonalności. Koniec

    P KP K2 dni temu
    • Błagam niech te wywiady podcasty będę na netflixie

      Ptao TomPtao TomDzień temu
  • 1:07:33 Nikt nie skumał nawiązania do League of Legends Sadge

    DakirivDakiriv2 dni temu
  • Piotrek rozjebał pytaniami

    mikin liroumikin lirou2 dni temu
  • Mati mówi o sytuacji z więzieniem... Jego widzowie; -OJOJ

    Justyna RomanowskaJustyna Romanowska2 dni temu
  • 14:00 wracam

    SmokuuSmokuu2 dni temu
  • ja najbardziej beke cisnę z ludzi w pierwszym rzędzie

    ScOoT HudsonScOoT Hudson2 dni temu
    • Panowie, bardzo fajnie się Was słucha, ale ten gość z lewej jest żenujący! Czy naprawde musi na ekranie być typ, który ma totalnie gdzieś gościa programu....? :)

      mikin liroumikin lirou2 dni temu
  • Nie kojarzę ani Friza ani Gargamela 😱 a Gimper to ten co włosy przeszczepił?

    Beata CBeata C2 dni temu
  • Mateusz Socha wygląda jak lekko upośledzony syn elona Muska :D

    bodoti qwiubodoti qwiu2 dni temu
  • co robi piotrek 1:04:11

    PapitPapit3 dni temu
  • a iPioter sie nie nudzi

    Marix.Marix.3 dni temu
  • POV: kidy piszące pacześ/lotrk lepszy

    Marix.Marix.3 dni temu
  • Ten e z wip brosu układa se coś niczym robur z wk jak ziemniaki obierał xD

    Bartek PBartek P3 dni temu
    • Piotrek chyba na l4 pójdzie

      bodoti qwiubodoti qwiu2 dni temu
  • kurwa co on tam buduje

    patryk pawluspatryk pawlus3 dni temu
  • mniejsze miasta, to mniej wyksztalceni ludzie? serio .... zastanowcie sie czasami co mowicie...

    rybuuusrybuuus3 dni temu
  • Czemu ten w żółtym układa jakiś model dla sześciolatków przez cały wywiad Mateusza. Głosu nie straciłeś przez tyle czasu

    PszemOPszemO3 dni temu
  • Błagam niech te wywiady podcasty będę na netflixie

    wiktor kniewiktor knie4 dni temu
    • Kurwa na spotify nie na netflixie XD

      wiktor kniewiktor knie4 dni temu
  • Ten z lewej ma asergera?

    Dawid BDawid B4 dni temu
    • Co ten Piotrek cały odcinek grzebie w paznokciach potem jakaś wyklejanke czy chuj wie co masakra

      bowen voowybowen voowy3 dni temu
  • Piotrek dopiero kończy składać mikrofon

    Marco PoloMarco Polo4 dni temu
    • Abstrakcją jesteś Ty!!!! Kto walczy z Kościołem nie wygra.

      bowen voowybowen voowy3 dni temu
  • Co znaczą słowa Wojtka w mniejszych miastach nie wykształceni wtf

    Pan kryv-xPan kryv-x4 dni temu
  • Czemu Socha wygląda jak Musk po roku w polsce

    minij hooiminij hooi4 dni temu
  • Panowie, bardzo fajnie się Was słucha, ale ten gość z lewej jest żenujący! Czy naprawde musi na ekranie być typ, który ma totalnie gdzieś gościa programu....? :)

    Adam PolkowskiAdam Polkowski4 dni temu
  • Piotrek powinien ASMR robić

    ZosiaZosia4 dni temu
  • Tylko mnie zastanawia po co tam siedzi Piotrek?

    Alkoh0lAlkoh0l5 dni temu
  • 14:05 Socha mówi o rozpraszaniu ludzi, a połowa komentarzy opiera się głownie na Piotrku który sobie coś klei.

    soinhu foitusoinhu foitu5 dni temu
  • uwielbiam go

    weronika kazakweronika kazak5 dni temu
  • Piotrek chyba na l4 pójdzie

    ProEver EverProEver Ever5 dni temu
  • Socha to mistrzu

    mojezdanie chillmojezdanie chill5 dni temu
  • 1:04:14 nie no Piotrek z tym przekazem

    Kinga RitaKinga Rita5 dni temu
    • Czy ten koleś po lewej nie może mieć uczesanych włosów lub czapki? Denerwujący jest.

      soinhu foitusoinhu foitu5 dni temu
  • „Polska A” i „Polska B”?🤔 Sami robicie podziały między ludźmi. Żenada.

    JuliaJulia5 dni temu
  • socha na miniaturce wyglada jak elon musk

    reeqyxreeqyx5 dni temu
  • Po co jest ten gość w żółtek koszulce bo ciągle na shotach coś robi a inni rozmawiają co on robi jakiś niepełno sprawny jest czy jak

    AdamAdam5 dni temu
  • Abstrakcją jesteś Ty!!!! Kto walczy z Kościołem nie wygra.

    KarolinaKarolina5 dni temu
  • Co ten Piotrek cały odcinek grzebie w paznokciach potem jakaś wyklejanke czy chuj wie co masakra

    kamuflonkamuflon5 dni temu
  • Abelarda Gizy, który od początku występuje w ciemnych ubraniach. A kurtyna? No serio? Pacześ chyba uważa, że jest założycielem teatru i wynalazcą czarnej koszuli.

    fouoii gyhhfouoii gyhh5 dni temu
  • Dajcie na Spotify

    SANIKOSSANIKOS5 dni temu
  • ten w zoltej koszulce to niezły przychlast..

    WiemŻeMogeWiemŻeMoge6 dni temu
  • Pls, przestań mówić "ok", "mhm" :)

    123 456123 4566 dni temu
  • wiem dlaczego Piotrek nie zadaje pytan..bo ma mikrofon w ksztalcie kutasa..;)

    Krzysztof PiKrzysztof Pi6 dni temu
    • Wtf ten typ w rozltej koszulce

      fouoii gyhhfouoii gyhh5 dni temu
  • Ale z was debile..

    John SmithJohn Smith6 dni temu
  • Ten Piotrek to jak Maciek z klanu... Odklejony strasznie w tym odcinku 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    peledoncorleonepeledoncorleone6 dni temu
  • Ten w żółtym to jakiś wybity z rzeczywistości wyjęty

    OchotnikOchotnik6 dni temu
  • Czy ten koleś po lewej nie może mieć uczesanych włosów lub czapki? Denerwujący jest.

    Rob DRob D6 dni temu
  • Połowa komentarzy dotyczy Piotrka zamiast samego kontentu xddd

    KtośKtoś6 dni temu
  • Socha to demo Rafika

    Krzysztof CichyKrzysztof Cichy6 dni temu
  • A ten w żółtej koszulce z lewej co ogląda instrukcje montażu szafki to siedzi tam z przypadku 😂

    Dawid ****Dawid ****6 dni temu
  • Polska A i Polska B ???

    WajersWajers6 dni temu
  • Ten po lewej to porażka te zachowanie. Nie ma pomysłu na siebie to robi debila z siebie robiąc idiotyczne nieśmieszne rzeczy. Tak samo jak byla ekipa WK to Roburem ziemniaki obierał.. niby śmieszne ale nie wiem dla kogo.

    Imie NazwiskoImie Nazwisko6 dni temu
  • Na gościa w żółtej koszulce amfetamina zadziałała mocnej niż się tego spodziewał.

    Kewin MKewin M6 dni temu
  • Po tych wypowiedziach proponuję koszulkę z Piotrkiem 😅Też raczej nikt nie zwróci uwagi nie będzie rozpraszać 😁

    Rafał WRafał W6 dni temu
  • Ale mnie drażni ten Diablo Włodarczyk układający model.

    Jacob July Metal DetectingJacob July Metal Detecting6 dni temu
  • Aleksandra KuligowskaAleksandra Kuligowska6 dni temu
  • Wtf ten typ w rozltej koszulce

    Kluśka 220Kluśka 2206 dni temu
  • Sochy sie slucha genialne i wtedy gdy opowiada zarty i gdy wypowiada sie na powazne tematy.

    AlicjaAlicja6 dni temu
  • Gra koncert to orkiestra symfoniczna...

    SzamanSzaman6 dni temu
  • Ktoś wie jakie heetsy pali socha ?

    CHACIAKCHACIAK6 dni temu
  • Piotrek jest niczym literka H w języku hiszpańskim

    Sebastian NowakSebastian Nowak6 dni temu
  • Brat pani Sochy znowu na propsiexD P.s co to za gość od zachodu i kto mu zabronił gadać ?🤔😂🤣

    Grzegorz MagdziarczykGrzegorz Magdziarczyk6 dni temu
  • Jak można podać inteligentny żart masom debili wyedukowanych przez komunę po 1990 roku ];-D, ja pierdole... . "RR..." wypowiada to alkoholik i nerwus... .

    PROMilleniumPROMillenium6 dni temu
  • Ten po prawie Mateusza to tak dla żartu w tym nagraniu?

    Paweł RogóżPaweł Rogóż7 dni temu
  • Po co ten jełop w żółtej koszulce tam siedzi?

    Filip L.Filip L.7 dni temu
  • miło się słucha, koks

    EmiliaEmilia7 dni temu
  • Śmiech sochy uwielbiam

    Katarzyna KarpińskaKatarzyna Karpińska7 dni temu
  • Wy idioci staracie się być śmieszni i chlopowi wyłącznie przeszkadzacie się wypowiedzieć. Wkurwiacie i złe się tego słucha.

    MateuszMateusz7 dni temu
  • Ale mnie wkurwia ten chłop co siedzi i jakieś papiery składa, mega źle się to ogląda

    LucyśLucyś7 dni temu
    • Pozdro z Żagania

      Ask to seduce MissAsk to seduce Miss7 dni temu
  • 1:04:11

    ifka ifkaifka ifka7 dni temu
    • Ale tego przy Mateuszu skręca

      Ask to seduce MissAsk to seduce Miss7 dni temu
  • Ale wiedzy o sprzedaży i wystąpieniach publicznych tu jest o0! Więcej niż w niejednym szkoleniu haha :) Zajebisty materiał !

    PrzyborleonePrzyborleone7 dni temu
  • Mam pytanie po co Piotrek tam siedzi ?

    Filip OsiadłyFilip Osiadły7 dni temu
  • Komuś Też Socha przypomina Elona Muska ?

    SpajnoSpajno7 dni temu
  • Z całym szacunkiem ale w pierwszej piątce standuperów poza Lotkiem, Paczesiem i Gizą prędzej można umieścić np.: Kacpra Rucińskiego, Rafała Rutkowskiego, Wiolkę Walaszczyk, Katarzynę Piasecką lub z młodszych Michała Leję - tylko zwracam uwagę na ilość biletów sprzedawanych oraz staż.

    Jutka CageJutka Cage7 dni temu
  • Czemu Socha wygląda jak Musk po roku w polsce

    bowen voowybowen voowy7 dni temu
  • 48:30 najlepsza historia ;D

    Justyna NJustyna N7 dni temu
  • Paczesiowi odjebało :) To widać, ale stand up robi dobry.

    Room 404 ShowRoom 404 Show8 dni temu
  • The erratic shade puzzlingly calculate because popcorn logistically twist like a subdued may. hapless, first organisation

    kobs dajmopkobs dajmop8 dni temu
  • Ten gość w żółtej bluzie zachowuję się jak błazen...

    Prince VegetaPrince Vegeta8 dni temu
    • 27.00 słucham? Dlaczego w mniejszych są mniej wykształceni ludzie? Co do chuja

      bowen voowybowen voowy7 dni temu
  • Jakby ktoś pytał 😂😂 „Mateo ru**a Yuli Podczas Oglądania Stand-up'u, a Ona to Kocha #TeamSzumowski”

    Krzysz tofKrzysz tof8 dni temu
  • 24:12 o kim mówią bo się chłop zająknął

    ARchiX2ARchiX28 dni temu
  • Ale tego przy Mateuszu skręca

    Olek NowickiOlek Nowicki8 dni temu
    • A wogóle co on odpierdala z tym papierkiem

      Olek NowickiOlek Nowicki8 dni temu
  • Pozdro z Żagania

    Artur KaraArtur Kara8 dni temu
  • Super się słuchało :)

    tomkul777tomkul7778 dni temu
  • O jezu mateuszek jaki spocony

    Michał ZarębaMichał Zaręba8 dni temu
  • Po co tam jest ten typ w żółtym?

    OMENOMEN8 dni temu
  • kurde chlopaki dajcie sie piotrkowi odezwac czy az takim bezbekiem jest

    Michał ZarębaMichał Zaręba8 dni temu
PLvision